Termenii ╚Öi condi╚Ťii pentru Magazinul Online

1.    Scopul Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor, Contact

1.1. Scopul Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor

Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile se aplic─â tuturor tranzac╚Ťiilor dintre Reverse Store Srl, Sosea cernica nr 75 vila 34, PANTELIMON, ILFOV, Rom├ónia, (denumit ├«n continuare ÔÇťReverseÔÇŁ sau ÔÇťV├ónz─âtorÔÇŁ) ╚Öi Utilizator/Client* ├«n versiunea valabil─â ├«n momentul efectu─ârii unei tranzac╚Ťii ├«n magazinul online https://www.reverse.ro

1.2.  Contact:

Ne po╚Ťi contacta astfel:

-  telefonic, prin apel gratuit la linia de suport clien╚Ťi: 0314.231.181

- prin e-mail la: contact@reverse.ro

Te rug─âm s─â ai ├«n vedere c─â programul de func╚Ťionare al departamentului de suport este ├«n intervalul Luni ÔÇô Vineri, 10:00 ÔÇô 18:00 (cu exceptia S─ârb─âtorilor legale).



2.    Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Reverse.ro

2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.

2.2. Persoanele care nu au ├«mplinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parin╚Ťilor sau tutorelui legal.

2.3. Clientul este considerat consumator, cu condi╚Ťia ca scopul pentru comandarea livr─ârilor ╚Öi serviciilor s─â nu poat─â fi atribuit ├«n primul r├ónd activit─â╚Ťilor profesionale comerciale sau independente ale acelei p─âr╚Ťi. Un comerciant este orice persoan─â juridic─â sau persoan─â fizic─â care ac╚Ťioneaz─â ├«n exercitarea activit─â╚Ťilor comerciale sau independente la ├«ncheierea contractului.

*Te rug─âm s─â ai ├«n vedere c─â omitem adresarea direct─â c─âtre toate genurile tocmai pentru a fi mai u╚Öor de citit, dar acest text se refer─â at├ót la clien╚Ťii de gen masculin, c├ót ╚Öi la cei de gen feminin.

2.4. Odat─â cu ├«nregistrarea pe site, i╚Ťi dai acordul pentru a-╚Ťi transfera datele personaele. Solicit─âm consim╚Ť─âm├óntul pentru a-╚Ťi procesa datele, iar ├«n lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul ╚Öi modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confiden╚Ťialitate

2.5. Pentru a ne asigura c─â am ├«nregistrat corect datele tale, ├«╚Ťi vom trimite un e-mail dup─â ce te-ai ├«nregistrat ├«n magazinul online, prin care ├«╚Ťi vom solicita verificarea ╚Öi confirmarea informa╚Ťiilor.

2.6. Produsele se comercializeaz─â numai ├«n cantit─â╚Ťi adecvate pentru uz personal.

2.7. Magazinul online al v├ónz─âtorului constituie doar un catalog de produse. Prin afi╚Öarea produselor ├«n magazinul online, V├ónz─âtorul invit─â Clientul s─â fac─â o achizi╚Ťie din produsele prezentate ╚Öi s─â ├«ncheie un contract de v├ónzare (denumit ├«n continuare "Comand─â").

2.8. Limba contractată este exclusiv limba română.


3.    Procesarea datelor cu caracter personal

3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, men╚Ťion─âm c─â lipsa consim╚Ť─âm├óntului duce la imposibilitatea de ├«nregistrare pe site ╚Öi utilizarea magazinului online. Toate informa╚Ťiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile ├«n Politica de confiden╚Ťialitate.

3.2. ├Än unele situa╚Ťii ├«╚Ťi vom solicita consim╚Ť─âm├óntul ├«n magazinul online pentru a-╚Ťi putea trimite anun╚Ťuri, oferte, discounturi speciale. Acest consim╚Ť─âm├ónt este de asemenea voluntar ╚Öi poate fi retras ├«n orice moment. Mai multe informa╚Ťii sunt disponibile ├«n Politica de confiden╚Ťialitate


4.     Comenzi

Comenzile se plaseaz─â pe siteul www.reverse.ro

4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel ├«nc├ót s─â prime╚Öti informa╚Ťii precum dimensiunea, culoarea, pre╚Ťul ╚Öi materialele din care au fost produse.

4.2. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea și orice alte caracteristici, după cum este necesar.


5.    Cum se pot face cump─âr─âturi ├«n magazinul online?

5.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adaugă în coș" în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

.2. Toate produsele din co╚Öul de cump─âr─âturi pot fi vizualizate acces├ónd butonul ÔÇťCo╚Öul de cump─âr─âturiÔÇŁ, vizibil ├«n partea de sus a site-ului. Tot de aici po╚Ťi elimina produsele din co╚Ö sau po╚Ťi schimba cantitatea acestora.

5.3. Dac─â dore╚Öti s─â cumperi produsele din Co╚Öul de cump─âr─âturi, dai click pe butonul ÔÇťFinalizeaz─â comandaÔÇŁ

5.4. Pentru a plasa o comandă, nu este necesar să te înregistrezi.

5.5. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda

Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.

5.6. Este necesar s─â indici metoda de plat─â. Metodele de plat─â disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata online cu cardul prin EuPlatesc (Visa/MasterCard).

5.7. Dup─â ce ai selectat metoda de plat─â, ai stabilit op╚Ťiunea de livrare ╚Öi adresa de expediere, po╚Ťi vizualiza ├«n josul paginii produsele cuprinse ├«n comand─â.

5.8. D├ónd click pe butonul ÔÇťPlasa╚Ťi comandaÔÇŁ, ├«╚Ťi exprimi dorin╚Ťa ferm─â de a achizi╚Ťiona produsele din co╚Öul de cump─âr─âturi. ├Änainte de a plasa comanda este necesar s─â bifezi c─âsu╚Ťa ├«n care se solicit─â exprimarea acordului cu privire la Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile aplicate pe site.

Este considerată comandă ferma orice comandă plasată, care nu a fost anulată telefonic în primele 15 minute de la plasarea acesteia.

Dac─â ├«╚Ťi dore╚Öti s─â modifici comanda plasat─â, este necesar s─â o anulezi ╚Öi s─â plasezi o nou─â comand─â, urm├ónd to╚Ťi pa╚Öii ini╚Ťiali.

5.9. ├Än calitate de client, ai dreptul de retragere (s─â renun╚Ťi la comand─â), drept care nu este afectat de procesul men╚Ťionat mai sus.

5.10. O comand─â nu este considerat─â ferm─â p├ón─â nu finalizezi to╚Ťi pa╚Öii din acest proces. ├Än cazul ├«n care nu ├«╚Ťi dore╚Öti s─â plasezi o comand─â ferm─â, nu finaliza comanda. Po╚Ťi oric├ónd s─â renun╚Ťi la plasarea comenzii d├ónd click pe butonul care te redirec╚Ťioneaz─â c─âtre pagina anterioar─â sau d├ónd click c─âtre orice alt─â pagin─â de categorie sau produs.

5.11. Dup─â primirea comenzii, V├ónz─âtorul ├«╚Ťi va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care men╚Ťioneaz─â detaliile din comand─â. Acest email nu este o confirmare a v├ónz─ârii. Confirmarea v├ónz─ârii (factura) este transmis─â ├«n emailul de confirmare a expediere comenzii, cat si in coletul impachetat.

5.12. V├ónz─âtorul te poate contacta telefonic (dac─â ai introdus un num─âr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Num─ârul de telefon ╚Öi adresa de email vor fi folosite doar ├«n scopul proces─ârii comenzii ╚Öi a livr─ârii acesteia, nu ├«n scopuri promo╚Ťionale f─âr─â acordul t─âu.

5.13. ├Än calitate de client, po╚Ťi s─â ├«╚Ťi declari inten╚Ťia de a renun╚Ťa la comand─â.


6.    Pre╚Ťuri

6.1. Toate pre╚Ťurile produselor din magazinul online sunt exprimate ├«n LEI ╚Öi includ toate taxele. Adi╚Ťional, exist─â costul de transport, acesta put├ónd fi influen╚Ťat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. ├Änainte de a plasa comanda va fi afi╚Öat─â valoarea total─â a acesteia, incluz├ónd toate costurile adi╚Ťionale care pot ap─ârea.

6.2. V├ónz─âtorul ╚Öi clientul ├«╚Öi exprim─â acordul pentru acest pre╚Ť. Dup─â finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbat─â, chiar dac─â V├ónz─âtorul decide ulterior s─â reduc─â sau s─â m─âreasc─â pre╚Ťurile produselor expuse ├«n magazinul online.

6.3 Individual de aceast─â regul─â, V├ónz─âtorul ├«╚Öi rezerv─â dreptul legal de a modifica pre╚Ťurile produselor din magazinul online, s─â ofere discounturi sau s─â adauge produse noi ├«n ofert─â.

 

7.    Disponibilitatea produselor

Produsele prezentate ├«n magazinul online sunt ├«n general disponibile. ├Än situa╚Ťiile rare ├«n care un produs este comandat de mai mul╚Ťi clien╚Ťi, V├ónz─âtorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. ├Än acest caz, Clientul va fi notificat c─â produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comand─â/factur─â, prin apel telefonic cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face ├«n limita stocurilor disponibile iar clientul va pl─âti doar pentru produsele livrate.

M─âsurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferit─â de cele disponibile, ├«n pagina de produs. ├Än Co╚Öul de cump─âr─âturi nu se poate adauga un produs ├«ntr-o m─âsur─â indisponibil─â, dar acesta se poate adauga ├«n Lista de dorin╚Ťe.

Te po╚Ťi ├«nscrie s─â prime╚Öti o notificare prin email atunci c├ónd un produs este disponibil din nou pe site. Te po╚Ťi dezabona oric├ónd de la notific─ârile trimise prin email. Pentru a te dezabona este necesar s─â accesezi linkul trimis prin email sau s─â ne contactezi la adresa: contact@reverse.ro

 

8.    Tipul ╚Öi timpul de livrare

8.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.

8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicat─â de client.

8.3. Timpul de livrare este de obicei de 1-2 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare, exceptie fac comenzile cu livrare prin Easybox care se pot livra si in Weekend. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis te vom contacta telefonic pentru a te instiinta.

8.4. Va rugam sa luati la cunostinta ca in perioada de stare de urgenta sau stare de alerta, firma de curierat poate avea intarzieri de 2-3 zile lucratoare


9.    Metodele de plat─â

Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare sau - plata online cu cardul prin EuPlatesc (Visa/Mastercard).

Dac─â selectezi metoda de plat─â online, vei fi redirec╚Ťionat c─âtre pagina EuPlatesc pentru efectuarea pl─â╚Ťii. Comanda va fi trimis─â dup─â ce am primit valoarea integral─â a acesteia.

Not─â: Niciodat─â nu i╚Ťi vom trimite un email prin care s─â ├«╚Ťi solicit─âm s─â faci plata ├«ntr-un anumit cont bancar. ├Ägnor─â orice astfel de emailuri ╚Öi nu ini╚Ťia plata. ├Än aceste situa╚Ťii te rug─âm s─â redirec╚Ťionezi emailul nemodificat c─âtre adresa: contact@reverse.ro.


10. Costurile de livrare

Expediem colete doar pe teritoriul României

Curier - cost 16.99 lei pentru comenzile mai mici de 300 lei.

EasyBox - cost 16.99 lei pentru comenzile mai mici de 300 lei.

Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 300 lei. (Exceptie fac comenzile ce contin cupoane/reduceri promotionale)

Pentru comenzile de tip ramburs, la costul de livrare se mai adauga o taxa de 3.00 LEI.

 

11. Politica de retragere din Contract

11.1. Dreptul de retragere din contract

Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denun╚Ťare unilateral─â, f─âr─â a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.

Perioada de retragere se calculează din momentul în care clientul sau o persoană desemnată de client (altcineva în afară curierului) a preluat coletul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.

Pentru a-╚Ťi exercita dreptul de retragere este necesar s─â contactati comerciantul in prealabil, prin mijloacele de comunicare disponibile.

11.2. Consecin╚Ťele retragerii din contract

├Än cazul retragerii din contract, ├«╚Ťi vom returna f─âr─â ├«nt├órziere nejustificat─â contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, excluzand costul de transport, nu mai t├órziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul ├«n care am trimis notificarea de acceptare a returului.

Restituirea Pre╚Ťului achitat  de Client  se va face ├«n aceea╚Öi modalitate ├«n care aceste sume s-au primit ├«n tranzac╚Ťia ini╚Ťial─â, cu excep╚Ťia cazului ├«n care Clientul agreeaz─â altfel ╚Öi a pl─â╚Ťilor primite ├«n numerar la livrare, care se vor restitui ├«ntotdeauna Clientului prin transfer bancar, ├«n contul pe care Clientul este obligat s─â ├«l men╚Ťioneze pe factura primita fizic in coletul expediat initial. ├Än cazul in care Comanda a fost expediata eronat (produs gresit, produs defect sau marime gresita) Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.

Vânzătorul poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat și accesoriile acestuia sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.

├Än cazul retragerii/denun╚Ť─ârii, realizate cu ├«ndeplinirea cerin╚Ťelor de timp ╚Öi de form─â ar─âtate mai sus, Clientul este obligat s─â returneze Produsele ├«n starea corespunz─âtoare ├«n care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia prob─ârii), curate (f─âr─â ├«ns─â s─â fi fost cur─â╚Ťate/sp─âlate), nep─âtate, nezg├óriate ╚Öi ├«n toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, ├«n ambalajul ├«n care au fost primite,  ├«n termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anun╚Ťarea deciziei de retragere (ziua anun╚Ť─ârii retragerii ╚Öi ziua ├«mplinirii termenului, intr├ónd ├«n calculul acestuia).

 

12. Dreptul voluntar la retur ÔÇô garan╚Ťia comercial─â

Pe l├óng─â dreptul legal de retragere din Contract, V├ónz─âtorul acord─â un drept voluntar de returnare a m─ârfurilor achizi╚Ťionate ├«n termen de 30 de zile de la primirea produselor - garan╚Ťia comercial─â asumat─â de V├ónz─âtor.

Datorit─â garan╚Ťiei comerciale, po╚Ťi solicita returul chiar ╚Öi dup─â ce au expirat cele 14 zile. Po╚Ťi solicita returul ├«n termen de 30 de zile ├«ncep├ónd cu ziua primirii coletului de c─âtre tine sau de c─âtre o ter╚Ť─â parte desemnat─â de tine ╚Öi alta dec├ót transportatorul. Data livr─ârii coletului ╚Öi ziua c├ónd se ├«mpline╚Öte termenul, intra ├«n calculul termenului de 30 de zile.

Produsele pot fi returnate doar daca se afla in starea lor originala si nu prezinta deteriorari cauzate de utilizarea produsului.De asemenea produsele trebuie sa fie in ambalajul original.

Coletele se returneaza la adresa Calea Vitan nr 293, hala BGS,sector 3 Bucuresti.Intra in sarcina clientului sa solicite serviciile oricarei firme de curierat doreste pentru returnarea produselor, costurile de transport fiind suportate in totalitate de catre acesta, coletul trebuie trimis cu ramburs 0.

ATENTIE: coletul nu se trimite cu plata coletului la destinatar.

Dupa primirea si verificarea coletului ,banii vor fi restituiti in contul IBAN indicat,in termen de 14 zile calendaristice.


├Än cazul garan╚Ťiei comerciale, Clientul este obligat s─â returneze Produsele ├«n starea corespunz─âtoare ├«n care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia prob─ârii), curate (f─âr─â ├«ns─â s─â fi fost cur─â╚Ťate/sp─âlate), nep─âtate, nezg├óriate ╚Öi ├«n toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte ╚Öi ├«n ambalajul ├«n care au fost primite. ├Än cazul ├«n care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat ├«ntregul set a╚Öa cum a fost livrat. ├Än cazul ├«n care la livrare s-a primit ╚Öi un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care s─â fie ├«n stare corespunz─âtoare, ├«ntocmai ca Produsul.


├Än cazul ├«n care Produsele nu sunt returnate ├«n stare corespunz─âtoare, conform celor ar─âtate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminu├óndu-se ├«n mod corespunz─âtor suma ce trebuie restituit─â Clientului de c─âtre V├ónz─âtor. Clientul este r─âspunz─âtor pentru orice valoare diminuat─â a Produselor rezult├ónd din utilizarea acestora ├«n alt mod dec├ót este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor ╚Öi func╚Ťionarii lor.

Pentru Produsele returnate ├«n magazinele Reverse, starea aceastora se verific─â la momentul returului ╚Öi se comunic─â Clientului pe loc. ├Än ceea ce prive╚Öte starea Produselor returnate prin curier, examinarea st─ârii acestora, pentru a vedea ├«n ce m─âsur─â sunt conforme, se va realiza de c─âtre V├ónz─âtor ├«n cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat ├«n acest termen prin apel telefonic ├«n cazul unor neconformit─â╚Ťi ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul ├«╚Öi exprim─â acordul privind aceast─â procedur─â.


13. Garan╚Ťia de conformitate

Produsele care fac obiectul comercializ─ârii prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezint─â defecte.  ├Än cazul ├«n care Produsele prezint─â totu╚Öi defecte, V├ónz─âtorul va fi responsabil pentru acestea.

Te rug─âm s─â acorzi aten╚Ťie culorilor Produselor ╚Öi s─â iei ├«n considerare faptul c─â, datorit─â set─ârilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferen╚Ťe fa╚Ť─â de ceea ce a afi╚Öat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectu─ârii Comenzii. Aceste diferen╚Ťe nu pot fi considerate neconformit─â╚Ťi.

Garan╚Ťia de conformitate expir─â dup─â 2 ani de la data livr─ârii produselor.

13.1. ├Än cazul ├«n care Produsele prezint─â defecte, constatate ├«n termen de cel mult 2 zile lucr─âtoare de la livrare sau intervenite ├«n perioada de garan╚Ťie, stabilit─â conform legii rom├óne, te rug─âm s─â ne adresezi o reclama╚Ťie transmis─â prin e-mail la adresa contact@reverse.ro sau prin apel telefonic la numarul de telefon disponibil pe site ╚Öi s─â returnezi Produsele, conform procedurii ar─âtate ├«n ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii.

Returul transmis prin email sau telefon este total gratuit. În cazul în care Clientul alege o altă metodă de livrare a returului, costul transportului va fi suportat de Client și nu va fi rambursat de către Vânzător.

13.2. ├Än cadrul reclama╚Ťiei transmise te rug─âm s─â furnizezi num─ârul comenzii la care faci referire, numele ╚Öi adresa ├«mpreun─â cu o scurt─â descriere a motivului returului.

13.3. Vânzătorul va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.

├Än cazul ├«n care se constat─â reclama╚Ťia ca fiind ├«ntemeiat─â, pentru Produsele cu defecte ├«╚Ťi vom restitui Pre╚Ťul ├«mpreun─â cu taxele de livrare (dac─â au existat atunci cand s-a livrat comanda), ├«n termen de 14 (paisprezece zile) de la solu╚Ťionarea reclama╚Ťiei.

├Än cazul ├«n care reclama╚Ťia va fi considerat─â ca ne├«ntemeiat─â, ├«╚Ťi vom returna Produsele, ├«nso╚Ťite de o not─â care explic─â faptul c─â pl├óngerea a fost g─âsit─â ne├«ntemeiat─â, f─âr─â vreo alt─â obliga╚Ťie din partea noastr─â.

├Än caz de rambursare se vor aplica ├«n mod corespunz─âtor prevederile din acesti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii.

13.4 Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet.

Fiecare achizi╚Ťie de pe site-ul nostru este ├«nso╚Ťit─â de dovada achizi╚Ťiei, factura ata╚Öat─â in colet sau primita pe e-mail. De asemenea, clientul are op╚Ťiunea de a desc─ârca factura din contul de client. Reverse nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de c─âtre Client.


14. R─âspundere

R─âspunderea V├ónz─âtorului ÔÇô ├«n eventualitatea ├«nc─âlc─ârii cu inten╚Ťie sau din neglijen╚Ť─â grav─â a Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor ╚Öi/sau a Contractului: Reverse ca v├ónz─âtor ╚Öi proprietar al magazinului online va fi r─âspunz─âtor pentru pierderile care sunt o consecin╚Ť─â direct─â ╚Öi previzibil─â, ├«n mod rezonabil, a acestei ├«nc─âlc─âri.

├Än orice caz (excluz├ónd r─âspunderea pentru pagubele aduse vie╚Ťii ╚Öi/sau integrit─â╚Ťii corporale a unei persoane) r─âspunderea maxim─â fa╚Ť─â de Client pentru orice pierdere sau pagub─â care se produce ├«n legatur─â cu o Comand─â este limitat─â la pre╚Ťul total al respectivei Comenzi.

Reverse nu r─âspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viru╚Öi informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oric─ârui echipament hardware sau program apar╚Ťin├ónd acestuia.

De asemenea, Reverse nu r─âspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot ap─ârea la un moment dat pe website.

R─âspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru men╚Ťinerea confiden╚Ťialit─â╚Ťii datelor sale de Cont (user /e-mail ╚Öi parol─â), pentru gestionarea acces─ârii Contului ╚Öi pentru activitatea derulat─â prin intermediul Contului, precum ╚Öi pentru navigarea pe website-urile ╚Öi link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poart─â r─âspunderea exclusiv─â pentru realitatea/exactitatea/integritatea oric─âreia ╚Öi tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului ╚Öi pentru orice pagub─â cauzat─â acestuia prin nerespectarea acestor Termeni ╚Öi Condi╚Ťii ╚Öi/sau a Contractului.

Prin crearea contului ╚Öi/sau utilizarea con╚Ťinutului ╚Öi/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul accept─â ├«n mod expres ╚Öi f─âr─â echivoc Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile site-ului ├«n ultima versiune actualizat─â care este comunicat─â in cadrul site-ului, existen╚Ťa la data cre─ârii contului ╚Öi/sau utiliz─ârii con╚Ťinutului ╚Öi/sau la data plas─ârii comenzii.


15. Transferul propriet─â╚Ťii bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferat─â la livrare, dup─â efectuarea pl─â╚Ťii din partea clientului ├«n loca╚Ťia indicata in comanda (├«n╚Ťeleg├ónd prin livrare ÔÇô semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

16. Copyright - Proprietate intelectual─â

├Äntreg con╚Ťinut al website-ului, incluz├ónd f─âr─â a se limita la logo-uri, reprezent─âri grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text ╚Öi/sau con╚Ťinut multimedia, este proprietatea exclusiv─â a Reverse.

Utilizatorului/Clientului nu ├«i este permis─â copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de leg─âturi, expunerea, includerea oric─ârui element al website-ului ├«n orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui ter╚Ť, ├«n alt scop dec├ót cel de a ├«ncheia/executa un Contract pentru Produse ╚Öi a se informa despre Produsele comercializate pe website, f─âr─â a exista un acord scris prealabil al Reverse ├«n acest sens.

├Än cazul ├«n care Utilizatorul/Clientul transmite/transfer─â proprietarului magazinului online orice informa╚Ťie sau con╚Ťinut (inclusiv logo-uri, reprezent─âri grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text ╚Öi/sau con╚Ťinut multimedia) aceasta nu va genera nicio obliga╚Ťie pentru Reverse, cu excep╚Ťia cazului ├«n care exist─â un acord scris prealabil al p─âr╚Ťilor ├«n acest sens.

Prin accesarea acestor Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, Utilizatorul/Clientul ├«n╚Ťelege ╚Öi accept─â c─â este interzis─â ├«n mod expres orice utilizare a website-ului ╚Öi con╚Ťinutul acestuia ├«n alte scopuri dec├ót cele permise expres conform Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor/Contractului.


17. Legea aplicabil─â. Jurisdic╚Ťia

Ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, precum ╚Öi Contractul se supun prevederilor legii rom├óne. ├Än caz de dispute, acestea vor fi solu╚Ťionate de instan╚Ťa de judecat─â competent─â de la sediul Reverse, Utilizatorul/Clientul exprim├óndu-╚Öi acordul ├«n ceea ce prive╚Öte aceast─â alegere de competen╚Ť─â.


18. Modific─âri ale Termeniilor ╚Öi Condi╚Ťiilor

V├ónz─âtorul este ├«ndrept─â╚Ťit s─â modifice Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile unilateral dac─â este necesar s─â se adapteze modific─ârilor aduse cadrului juridic sau tehnic.

├Än cazul ├«n care, din indiferent ce motiv, orice clauz─â din ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii se va dovedi nul─â, inaplicabil─â sau nevalabil─â, ea va fi ├«nlocuit─â cu o clauz─â valid─â, c├ót mai aproape ca sens de clauza ini╚Ťial─â.

Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii ╚Öi/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua s─â se aplice nemodificate.

ATENTIE! In cazul in care nu veti ridica comanda expediata veti fi automat introdus ca si client blacklist si nu veti mai putea plasa noi comenzi pe site-ul reverse.ro.

ATENTIE! Produsele purtate (fara defect din fabrica) nu sunt rambursabile!

Orice produs achizitionat are garantie 30 de zile de la ridicarea coletului.

Pe durata garantiei, in caz ca produsul se defecteaza, acesta se poate doar schimba, nu si returna.

Pentru produsele care se defecteaza in acest termen de 30 zile,consumatorul trebuie sa suporte taxa de curierat pt schimbarea produsului defect, taxa 25 lei!

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email contact@reverse.ro